Katedra řídicí techniky FEL ČVUT přijme administrativního pracovníka
Náplň práce:
- administrativní práce ve skupině zahraničních pracovníků
- personální a provozní agenda
- agenda tuzemských a zahraničních cest (návrhy cest, vyúčtování, zálohy)
- administrace zahraničních projektů (rozpočty, objednávky, spolupráce s řešitelem, poskytovatelem dotace a účtárnou, zpracování zpráv)
- práce s informačními systémy fakulty
Základní požadavky:
- VŠ nebo SŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou
- aktivní dobrá znalost AJ (dobrý psaný i mluvený projev)
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, Excel, Google Drive apod.)
- vstřícnost, ochota, trpělivost, spolehlivost; schopnost vyhledávat a podávat přesné informace
- samostatný, aktivní, systematický a pečlivý přístup k práci, administrativní zdatnost
- schopnost práce v časovém tlaku, schopnost řešit několik problémů současně
- organizační a komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem
Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody ČVUT
- stabilní zaměstnání, pracovní smlouvu na dobu určitou s perspektivou trvalého zaměstnání a možností občasné práce z domova
- možnost zkráceného úvazku
- samostatnou práci v přátelském prostředí na prestižní univerzitě s mezinárodním renomé
- mzdové ohodnocení podle kvalifikace a předchozích pracovních zkušeností,
- pracoviště na dobrém dopravním spojení v centru – Praha 2
- nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody
Pokud Vás uvedená nabídka zaměstnání zaujala, zašlete profesní životopis na adresu: ČVUT – Fakulta elektrotechnická, zaměstnanecké oddělení, Technická 2, 16000 Praha 6 nebo elektronicky na adresu: drimakat@fel.cvut.cz