Kariéra

Administrativní pracovník pro katedru řídicí techniky

Pracoviště Katedra řídicí techniky
Platí do 1. 3. 2024

Katedra řídicí techniky FEL ČVUT přijme administrativního pracovníka

Náplň práce:

  • administrativní práce ve skupině zahraničních pracovníků
  • personální a provozní agenda
  • agenda tuzemských a zahraničních cest (návrhy cest, vyúčtování, zálohy)
  • administrace zahraničních projektů (rozpočty, objednávky, spolupráce s řešitelem, poskytovatelem dotace a účtárnou, zpracování zpráv)
  • práce s informačními systémy fakulty

Základní požadavky:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou
  • aktivní dobrá znalost AJ (dobrý psaný i mluvený projev)
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, Excel, Google Drive apod.)
  • vstřícnost, ochota, trpělivost, spolehlivost; schopnost vyhledávat a podávat přesné informace
  • samostatný, aktivní, systematický a pečlivý přístup k práci, administrativní zdatnost
  • schopnost práce v časovém tlaku, schopnost řešit několik problémů současně
  • organizační a komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody ČVUT
  • stabilní zaměstnání, pracovní smlouvu na dobu určitou s perspektivou trvalého zaměstnání a možností občasné práce z domova
  • možnost zkráceného úvazku
  • samostatnou práci v přátelském prostředí na prestižní univerzitě s mezinárodním renomé
  • mzdové ohodnocení podle kvalifikace a předchozích pracovních zkušeností, 
  • pracoviště na dobrém dopravním spojení v centru – Praha 2
  • nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody

Pokud Vás uvedená nabídka zaměstnání zaujala, zašlete profesní životopis na adresu: ČVUT – Fakulta elektrotechnická, zaměstnanecké oddělení, Technická 2, 16000 Praha 6 nebo elektronicky na adresu: drimakat@fel.cvut.cz

Za stránku zodpovídá: Ing. Kateřina Dřímalová