Slovní hodnocení vyučujících studenty

Chlumecký Martin Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [11]
  • Celkově velmi srozumitelná cvičení (i pro úplné začátečníky). Pan cvičící byl velmi ochotný, vstřícný, látku uměl vysvětlit. Oceňuji jeho férový přístup, i to, že si trval na svých pravidlech(termíny odevzdávání,apod.), protože bez toho by to snad ani nešlo a člověk by se méně snažil a méně naučil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nenapada me v cem by se mel zlepsit. Me jeho styl naprosto vyhovoval. Na civiceni jsem se nenudil a to je podle me zaklad vseho. Doufam ze mu ta energie zustane :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Panu Chlumeckému nemohu vyčíst nic. Být všichni, jako on, tak je výuka všude o mnoho řádů výše, než dosud. Ochotný, pokud někdo zcela nepochopil přednášku, zopakoval ( a vždy lépe, než přednášející). Aktivně nabízel možnost konzultace, jak e-mailem, tak hlavně osobně. Velice férový a spravedlivý
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší cvičící, na kterého jsme zatím narazil. Dokáže naučit je vstřícný a zároveň přísný. Nikomu nenadržuje a když se řekne v pátek to chci mít tak to v pátek dostane žádné ústupky a tak to má na VŠ být. Je ochotný doučovat i po pracovní době a reaguje na maily což je někdy u jiných cvičících jako boj s větrnými mlýny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající cvičící. Oceňuji ochotu pomoci studentům na "seminářích" po cvičeních, kteří měli problémy s úkoly, probíranou látkou atd.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemám sebemenší výtky. Cvičení naprosto bezchybná! Zájem studentů o vzdělání by rozhodně vzrostl, kdyby byla forma přednesu všude jako na cvičení pana Chlumeckého.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento vyučující má opravdu zájem studenty něco naučit. Cvičení jsou naprosto pohodová, každému, kdo má problém vždy poradí. Rychlá komunikace mezi vyučujícím a studentem, na maily reaguje okamžitě. Perfektní informovanost ze strany vyučujícího. Mile mě překvapilo doučování, které nám ve svém volném čase nabídl. Kdokoliv měl problém z domácím úkolem nebo potřeboval dovysvětlit něco ze cvičení mohl se za ním zastavit. Vyučující vždy pomohl a poradil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejlepší cvičící na FELu!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji ochotu pomoci a to dokonce ve vlastním volném čase. Perfektní vedení cvičení, na které plynule navazovala domácí úloha. Konzultace přes email jsem také velice ocenil :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Chlumecký bol veľmi ochotný pomôcť s akýmkoľvek problémom. Rozhodne jeden z najlepších a naochotnejších cvičiacich.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • oceňuji snahu studenty naučit, ochotu při řešení úkolů, mimořádné konzultace. Trochu přísnější podmínky pro zápočet a poměrně náročné úkoly. Celkově jsem byl spokojen
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Jakovenko Jiří Ing. Ph.D.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [4]
  • Nemohu posoudit. Přednášky jsem nenavštěvoval z časových důvodů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Jakovenko je opravdu férový a fajn člověk, který látce rozumí a umí jí vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborné byly názorné prezentace i výklad. Jen tak dál!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jen tak dál.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [2]
  • Myslím, že pan Jakovenko je velmi kvalitní vyučující, jeho přednášky byly vysoce kvalitní a podklady opravdu příkladně zpracované, takto kvalitní přednáškové podklady jsou k vidění opravdu zřídka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly jasné a srozumitelné, konaly se v málo lidech, takže komunikace s přednášejícím byla lepší
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Habala Petr Doc.Mgr. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [17]
  • Mne by možná o trochu víc vyhovovala organizace cvičení se studenty potícími se před zraky cvičícího u tabule. Když vám někdo kouká pod ruku pořád, zkusíte si to podle mne líp. Pro sedící zbytek, chybami se člověk učí, a když tu chybu udělá někdo jiný, já se při tom neztrapním. Vidět chyby druhých, kterým jsem se čirou náhodou vyhnul, by mohlo pomoci vzdělávání. Když měl člověk problém, cvičící ale poradil a opravil i na papíře, takže OK.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji, že cviko začíná o 5 minut později (aspoň cvika v 9.15). Určitě by hodně lidí jinak přišlo později a takhle jsou všichni spokojeni. Jinak na cviku všechno OK. I snaha zapojit do cvičení všechny, řešení problémů s počítáním atd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opět není co vytknout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Habala by se mohl naklonovat :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U pana Habaly vidím prostor ke zlepšení naprosto minimální a opravdu nevím, co by se dalo vytknout. Jsem toho názoru, že pro zkvalitnění výuky matematiky na FELu by měli pana Habalu naklonovat, protože pan Habala vždy vše skvěle podá a vysvětlí a k tomu ještě přihodí nějaký skvělý matematický vtip. Těžko se hledá přednášející, který vše vysvětluje s úsměvem a má výuku takto zábavnou. Lituju obory, které nemají tu čest mít pana Habalu jako přednášejícího/cvičícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobré bylo, že jste na cvičení kontroloval postup takřka každému. Na druhou stranu jsem se, a i někteří kolegové, občas nudili, protože si myslím, že student by měl zvládnout víc než ty čtyři příklady za hodinu, ale byl to jenom úvod do analýzy. Škoda, že byl tento předmět tak krátký, klidně bych si dal další dva semestry :))
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělej přístup, v případě nepochopení látky znovu a srozumitelně i jednotlivcům vysvětlil, předvedl několik fíglů a rad do "matematického života" a kdykoliv bylo potřeba zvýšit pozornost studentů, měl po ruce nějaký skvělý vtipný kousek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • -||-
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení byla velice zajímavá. Co se mi zvlášt líbílo : řešení příkladů na rychlost a existence domácích ukolů. Za prvé, zkušensot s rychlým řešením je opravdu důležitá věc pro zkoušky. Ten nácvik zlepšuje schopnost soustředění a zároven vyžaduje správnost výsledku. Mimo jiné, zvyšuje aktivitu studentů na cvičení. Co se týče domácích ukolu, to je právě jeda věc, která mi chybí u ostatnich předmětů. Vynucuje to liné studenty k práci během semestru a nesmělé studenty ke kladení otázek. A ostatním prostě dovoluje se lépe připravit na zkoušku. Pán profesor Habala během cvičení chodí a pomáhá studentům, kterým se něco nedáří, po cvičení ochotně odpovídá na otázky, jedná se rovně se všemi, nehledě na uroven jejich matematických schopnosti. Je určitě moc vstříčný a snaží se o to, aby co nejvíce studentů zvládlo a pochopilo jeho předmět. Písemky byly docela lehké a byly hodnocené objektivně. Navíc o tom, za co, a jak, a kolik se snížuje bodů, pán profesor Habala nás hodněkrát upozornoval. Závěr : výborný cvíčíc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší cvíčící, kterého jsem zatím měl. Dokáže výborně učit a vůbec mě nenapadá v čem by se mohl zlepšovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý osobní přístup ke každému. Líbí se mi, když je přednášející zároveň cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Milý, vstřícný, nevím jestli čeština dokáže ocenit kvality takto skvělého člověka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejochotnější cvičící, jakého jsem zatím měla. Je vidět, že mu záleží na studentech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělý cvičící
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • stejné jako u přednášejícího asi proto že je to ten samý člověk.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vždy přesně stanovil co po studentech požaduje a opravdu tento limit dodržel
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • viz 2 předešlé mé komentáře :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [22]
  • Pan Habala je nejlepsi prof, studenti ho zajimaji,latce rozumi vyborne a jeho nadhled a smysl pro humor je take velke plus.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předcházejí vás legendy nejlepšího matikáře na FELu. Nezbývá než souhlasit, neboť jsem v životě nepotkal matikáře, který vykládá látku takto srozumitelně a je pro něj běžné, že dělá si dělá srandu nejen ze sebe, ale i matematiky. Klobouk dolu a jen tak dál!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky probíhaly tak, jak měly. Látku přednášející vysvětluje docela lidsky, takže to opravdu pochopíte. Jsem rád i za příklady analýzy z praxe, mohlo by jich být asi i víc, ale důležité je, že byly alespoň nějaké, student pak ví, k čemu že látka vlastně je a hlavně, že k něčemu vůbec je (což asi většina ví, že k něčemu je, ale třeba ne tolik). Studentovi pak třeba nemá takový problém látku vstřebávat a na přednášky chodit. Vítám každý vtípek, co se na přednášce objeví. Trošku se po hodině výkladu všichni proberou a hlavně se zasmějeme. Ukázka používání Maple je taky příjemné zpestření - nemusíme se vysloveně učit, probírá se pořád matika a ještě vidíme, o jakých "obludách" se učíme. Jsem rád i za výtažky k přednáškám, do kterých se dobře dopisují poznámky, příklady atd. Líný student by mohl klidně zůstat doma a číst skoro jen výtažky a udělat nějaký příklad co je na netu, ale nikdo to nedělá, protože prostě má cenu na přednášky chodit, o čemž vypovídá naše hojná účast. Za ten rok na FELu, řekl bych, nejle
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super, neni co vytknout. Skoda, ze docent Habala neuci vice predmetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U pana Habaly vidím prostor ke zlepšení naprosto minimální a opravdu nevím, co by se dalo vytknout. Jsem toho názoru, že pro zkvalitnění výuky matematiky na FELu by měli pana Habalu naklonovat, protože pan Habala vždy vše skvěle podá a vysvětlí a k tomu ještě přihodí nějaký skvělý matematický vtip. Těžko se hledá přednášející, který vše vysvětluje s úsměvem a má výuku takto zábavnou. Lituju obory, které nemají tu čest mít pana Habalu jako přednášejícího/cvičícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice oceňuji informace na webových stránkách, kde bylo bez problémů k sehnání všechno, co mě zajímalo (přehled probírané látky, obsah jednotlivých písemek a zkoušky, učební materiály apod)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice se mi líbí, jak p. Habala dokáže podat matematiku zabavnou formu, že i nematematika to musí bavit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vše dopodrobna vysvětleno, není co vytknout :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzhledem k tomu, ze tento predmet beru jako nejlepsi matematicky predmet tohoto semestru, tak ke zlepseni nic nenachazim. Ocenuji: + dobry (pochopitelny, zabavny i primerene obtizny) vyklad + vyborne materialy na webovych strankach Jedine snad: - mohl by ucit vice matematickych predmetu :) (na ty bych se rozhodne zapsal)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly vedeny velmi dobře a látka vykládána velmi srozumitelně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Absolutně není co vytknout. Vtipné průpovídky, velmi srozumitelně vykládaná látka, vždy skvěle připraven se skvělým přístupem ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bez připomínek, spokojenost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jediná přednáška, která mě tento semestr opravdu zajímala, proto jsem na ni měl i slušnou docházku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepřijít na přednášku pána profesora Habaly je mezi studenty považováno za trestný čin. Opravdu, káždá přednáška je unikatní a moc zajímavá. Navíc vysvětlení látky je perfektní a postačující nejen pro představu o problemu, ale i pro hlubší náhled do látky. Přednášky jsou výborně naplanovány, pan profesor Habala se občas díva na hodiny a podle času sestrojuje řeč, aby stihl vypravit všechno, co bylo ve plánu. Ovšem studenti se skoro nevšímaji běhu času. Přednášky jsou "živé", pan profesor Habala opravdu umí dodržovat pozornost studentů. Líbí se mi ten fakt, že i na přednáškách se občas probírají různé příklady - jako vzor. Látka je velice dobře organizována dle principu vzrůstající složitosti (začínali jsme opakováním materiálů ze střední školy). Mimo jiné, žádné téma nebylo probráno bez vysvětlení jeho praktického významu, takže jsem příšla k tomu, že už vidím matematiku všude kolem sebe. Možna ukol vzbuzení motivace studentů je jedním z nejdůležitějších a nejtěžších pro přednášející. Jsem jista, že takovi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prosím více takových učitelů jako je docent Habala. Matika podaná takovou formou, takže ji člověk pochopil už během přednášky a dokonce se ji rád učil i poté.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Habala je nejlepší!! Nic bych mu nevytýkala, jeho vtipné poznámky udržují pozornost studentů a styl učení je taktéž neopakovatelný. Habala forever!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno dobře vysvětleno, dobré vtípky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji, že svému oboru rozumí na 110%, nebrání se alternativním řešením a vše umí zdůvodnit, ukázat protipříklad. A to vše vstřícně a okamžitě a srozumitelně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Habala je borec!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejlepší přednášející, co jsem zatím měl.. dobrá atmosféra na přednáškách, vtipný, velice ochotný odpovídat na dotazy, spousta příkladů z praxe..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Umí látku vykládat tak že jí jde velmi snadno rozumět, ke všemu má nějaké přirovnání tak aby si to studen mohl pěkně představit, jeho humor dělá předmět nestresový, vše je takové nenucené, vědomosti do hlavy padají samy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemohu nic vytknout, pro mne nejlepší kantor..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Saláková Dana PhDr.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [21]
  • Dobré povědomí o tom, co se zrovna v anglicky mluvících zemích říká.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • - není co vytknout
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý přístup k výuce i studentům. Zbytečně nespěchá ani nejde zbytečně pomalu. Líbilo se mi, že úkoly nebyli povinné, tudíž se ti, co anglicky umí dobře, nemuseli úkoly zdržovat. Nemám, co bych vytknul.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící je velmi příjemná a trpělivá, což celkově zlepšuje náladu i pohled na předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičící oceňuji klidný, lidský a příjemný přístup. Paní Saláková byla rozhodně nejlepší cvičící z Aj, kterou jsem za ty dva roky měl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenil bych více práce s textem (např. přečíst nahlas) místo opakování z minulé hodiny. Studenti by si víc procvičili mluvení a poslech angličtiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji férový a přátelský přístup, vstřícnost a celkové vedení výuky dr. Salákovou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji vstřícnost a skvělé jednání se studenty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Paní Saláková byla velmi milá, vstřícná a jistě se jedná o jednu z nejlepších učitelek angličtiny, kterou může student FELu mít.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cičící opravdu uměla problematiku vysvětlit. Pokud byly připadné dotazy tak taky nebyl problem s vysvětlením, připadnými názornými přiklady. Žádné výtky bych asi neměl.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Perfektní vyučující. Komunikativnějším studentům je dán prostor pro konverzaci a naopak kdo o to nemá zájem nebude nucen. Na všechny dotazy dostanete jasnou odpověď. Kontrola domácích úkolů probíhá tak, že čte popořadě každý student část úkolu... takže žádná kontrola jak u středoškoláků... celkově průběh cvičení i zkoušky byl velmi pohodový, doporučuji všem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Děkuji paní Salákové za to, že učí angličtinu - je vidět, že svému oboru zkutečně rozumí, má zkušenosti a ví, jak učit. Zbytečně nelpí na nedůležitých nebo nezajímavých záležitostech, ale snaží se, aby studenti správně chápali problém, byli schopní nad ním uvažovat, správně jej řešit a diskutovat k tématu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícnost ke studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přiměřený přístup k obtížnosti předmětu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • chápe problémy studentu a snaží se jim angličtinu přiblížit lidskou formou :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesionalita. Být víc náročný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dle mého názoru byla tato vyučující nejlepší volbou co jsem v oblasti anglického jazyka udělal. 100% spokojenost a nevytknul bych jejimu přístupu ani hodnocení vůbec nic, naopak vše chci pochválit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Líbil se mi přístup, kdy z Aj nedělá nejdůležitější předmět na světě jako např. pí. Němcová. Byl jsem s cvičící a následně i zkoušející velmi spokojen.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • na cvičícím oceňuji individuální přístup, pokud to vyžaduji
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Paní Saláková je férová a spravedlivá, nemohu nic vytknout
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skvělá učitelka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Malinský Radek Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [31]
  • Cvičící ochotně odpovídal na dotazy a konzultoval problémy v kteroukoli denní či noční dobu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Domácí úkoly byly složité a potřebovaly hodně času, ale po přežití těch úkolů cítiš své znalosti z programování =) Ale rychlost na cvičeních byla šílená...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látku jsem pochopil při dělání domácích úkolů, které byly skutečně obtížné. Ale protože se mi předmět líbí, nelituji toho vynaloženého času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší cvičící. Poradí a umí všechno velmi dobře vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší volba na cvičení z PR1 a PR2! V žádném případě bych neměnil. Skvěle připravené hodiny, smysluplné (a účelné, např. RSS čtečka) domácí úkoly, schopnost cokoli dovysvětlit, skvělé komunikační schopnosti, ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji tu rychlost psaní aplikací (za 10 minut vytvořit 200 řádek funkčního kódu převážně generovaného vývojovým prostředím je výkon :) Nechtěl bych ale pak ty tuny kódu číst:). Hodiny byly zábavné, člověk se hodně naučil. První úkol (Rychlý balík) byl sakra dlouhý. Strávil jsem nad tím tolik času, co nad všema předmětama dohromady (doteď!). Úkoly v Cčku byly zase krátké a jednoduché. Zvlášť, když se odevzdávaly přes Odevsys, takže nezáleželo na tom, jak to člověk naprasí (možná chyba?). Co je špatného na --std=C99 ?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý cvičící. Nezažil jsem cvičení, kdy by neměl dobrou náladu. Domácí úkoly sice zabraly docela dost času, ale na druhou stranu jsem se na nich naučil spoustu věcí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super cvičící. Vstřícný. Domácí úkoly jsou těžšího rázu, ale zase mě připravily na test v semestru a dokonce i částečně na zkoušku. Takže rozhodně oceňuji jeho přístup a spoustu materiálů, které nám poskytl k domácímu studiu. Budu z nich ještě dlouho čerpat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný učitel. Vždy pozitivně naladěný, všechno dokázal jednoduše vysvětlit, takže se na jeho hodiny většina lidí těšila a programování je bavilo víc, než ostatní předměty. Úkoly byly možná těžší, než u ostatních cvičících, ale nijak dramaticky a dokázali nás dobře připravit na písemku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení z Javy měla poměrně vysoký standart co se týká množství a obtížnosti probírané látky. To je jednoznačné plus. Podobně to bylo s úkoly, oproti PR1 obrovský krok kupředu. Sice byly časově někdy velmi náročné, ale člověk se aspoň něco naučil. Test v semestru byl naopak velmi (!) primitivní, ten by mohl být s ohledem na náročnsot cvičení složitější. Semestrální práce by v PR2 také mohly být složitější, než jsou nyní. Dá se říct, že i některé úkoly byly delší než kdejaká semestrální práce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičiaci je naprosto super až na časovú náročnosť úkolov oproti iným cvičiacim. Avšak o to viac vedomostí z tohto predmetu máme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chválím toleranci neznalosti věcí z přednášek a jejich vysvětlení rychle a srozumitelně. Příklady byly zajímavě a srozumitelně vysvětlené, jejich následující obdržení mailem i s komentáři je velké plus. Komunikace byla až legendární a mezi studenty se šířily zážitky jak rychle a v jaký čas dostali odpověď. Jen ty tři semestrálky z Javy byly za jeden semestr až dost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jsem velice rád, že jsem se dostal do skupiny pana ing. R. Malinského, jeho cvičení byly dokonalý a zábavný. Nejprve zopakoval přednesenou problematiku a ještě jí objasnil případně i s příklady. Programy které jsme dostávali za úkol byly oproti ostatním skupinám asi náročnější, ale byly zajímavé a rozhodně užitečné. S každým problémem dokázal pomoct a nejasnosti vysvětlit. Kdyby vše učili podobní lidé, škola by se stala opravdu zábavnou a to bez újmy na praktičnosti!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na cvičeních bylo všechno skvěle, názorně vysvětleno, k samostudiu pak pan Ing. Malinský každý týden poskytoval rozšířené a doplněné materiály ze cvičení. I pokud člověk vynechal přednášku, nebyl problém pochopit probíranou látku. Drobná výtka snad jen k oproti jiným skupinám poměrně vyšší náročnosti některých domácích úloh, na kterých se ovšem na druhou stranu student dobře pocvičil a ověřil si své znalosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadšení, které z něj bylo na cvičení cítit. Klidně bych na cvičení chodil jen tak, pro "dobití baterek":-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na hodině vše vysvětlil, kdo nestíhal, dostal o několik dní později všechny programy ze cvičení emailem, vše ukazoval na příkladech, byl vstřícný k těm, kdo programovacím talentem zrovna neoplývali a nějak zvlášť si v tom nelibovali. Nejlepší cvičící na PR2!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší cvičící tohoto semestru. Sice byl trochu problém stíhat opisovat všechno, co bylo na tabuli (takže trochu zvolnit tempo :-) ), ale jinak naprostá paráda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neměl jsem ho v PR1 a proto jsem byl pozadu naproti těch co ho měli i na PR1, protože látku cvičí pořádně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu super cvičící, všechno vysvětlil, poradil. Kdykoliv byl problém hned pomohl. Cvičení byly aktivní, dokáže si udržet pozornost, a vše pořádně vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský, férový přístup, když jsem něco potřeboval, poradil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný férový cvičící, na kterém je vidět, že ho programování baví. Oproti PR1 přitvrdil na domácích úkolech, ale jejich plněním se na zkoušku výborně připravíte. Nemám výhrad!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný přístup, příjemný semestr.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to výborný cvičící, látku umí velmi srozumitelně vysvětlit. Daleko lépe než přednášející. Domácí úlohy byly zajímavé a student se při nich mnoho naučil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Opakovani teoreticke casti - ocenuji. Zrusit ukol Rychly balik - zbytecne moc textu a je to takove nedomyslene a clovek se v tom ztraci, zabralo to hodne hodin ne protoze jsem jeste neprogramoval ale protoze je to takove nijake. Chapu ze se tyto ukoly asi tezko vymysli ale tenhle me opravdu nebavil a myslim ze me nic moc nedal. Ukoly z C byly inteligentni a zajimave :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Malinský naprosto nejlepší cvičící. Optimista. Hodně mi sedl jako člověk. Dokáže hodně nadchnout a povzbudit do studia. Vidí ve studentech potenciál a dokáže ho podchytit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super cvičící, vysvětlil, pomohl, zanechal ve mně velmi dobrý dojem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektní cvičící, hodně aktivní a ochotný. Má sice vražedné tempo, probíranou látku však pošle emailem, což mi dost pomáhalo. Vytknul bych to, že moc nedoceňuje domácí úkoly. Člověk na něm stráví celý víkend - pravda naučí se to perfektně, ale pak přijde na cvičení a tam dostane jen ček, stejně jako jiní, kteří daný program moc nezabezpečili a moc nefunguje. To bylo dost demotivující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Veľmi správny prístup k učeniu. Látku názorne vysvetlí a posiela aj materiály na mail. V porovnaní s PR1 s pánom Martinom Balíkom bolo cvičenie s Ing. Malinským neporovnateľne lepšie prínosnejšie a lepšie zvládnuteľné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící byl velmi vstřícný směrem k studentům. Jak již jsem napsal v jiné části ankety, obzvláště jsem ocenil zasílání příkladů probíraných na cvičení, velmi to pomohlo pro představu jak je kód v něčem použit.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nejlepší cvičící, kterého jsem dosud na FELu potkal. Je neskutečně energický a na cvičeních se mu celkem úspěšně dařilo svoji energii předávat na studenty. Je to borec :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně nejlepší cvičící. Ochotný,umí vysvětlit,nepotápí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Havlík Jan Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Cvičení je pro mě optimální. Jedinné co mě napadá je, že se mi stalo, že sem z některého cvičení dostala čtyři body z pěti, zjistila jsem to na konci semestru nevěděla za co, nejde mi o ty body, ale o to, že nevim co bylo špatně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji snahu na cvičeních zaujmout a vybírat zajímavé věci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic me nenapada.. jsem celkove spokojen s lektorskou urovni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [4]
  • Oceňuji rozsah vědomostí a schopnost předat je studentům, a ochotu vždy a na vše odpovědět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzhledem k dobře zpracovaným přednáškovým slidům a k doplňování dalších věcí na tabuli není co vytknout. Mnoho takovýchto přednášek není, a proto jsem si jich cenil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející byl jasným přínosem tohoto předmětu a je také jedním z důvodů proč má tento předmět ode mě kladné hodnocení. Látku vykládá srozumitelně, s ohledem na naše předchozí znalosti a tak aby to každý pochopil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenuji pekne pripravene a srozumitelne materialy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Pankrác Vítězslav Ing. CSc.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [13]
  • Je vidět, že tomu, co učí, opravdu rozumí, a dokáže to i naučit ostatní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně nejlepší cvičící ze všech, které jsem na FELu zatím měl :) Velká pochvala ještě jednou a děkuji :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snaha cvičícího vysvětlit látku aby ji všichni pochopili.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tak tady opravdu není co zlepšovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící se velmi snažil, ale i přes jeho kvality zůstala většině studentů látka zahalena tajemstvím.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obrovská zapálenost cvičícího pri předmět, která byla většinou přínosem, ale někdy jsem se začal lehce ztrácet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • vše dobré, není co zlepšovat
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • cvicici umel vysvetlit priklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látku se snaží vysvětlit co nejsrozumitelněji, má skvělě připravené materiály na webu. Pokud potřebujete, velmi rád poradí. Velmi doporučuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji jeho absolutní zápal k tomuto předmětu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektně zpracované materiály volně dostupné na internetu, srozumitelný výklad látky, velká ochota pomoci studentům i třeba formou konzultací.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji vypočítané množství příkladů, které nám dal pan Pankrác k dispozici na internet, zvláště pak materiály pro Smithův diagram.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Je vidět, že cvičícího opravdu baví elektromagnetické pole, ale zároveň je vidět, že to vůbec nebaví studenty...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Gollová Alena Dr.Mgr.

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [4]
  • Oceňuji vstřícnost a nadšení pro probíranou látku a míru empatie.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dr.Mgr. Gollová je podle mého úsudku výborná. Při výkladu látky je plná energie a její výklad je srozumitelný i pro méně chápající jednice. Má velkou snahu o to aby danou látku studenti pochopili a ráda se směje, což přispívá k dobré atmosféře.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji lidský přístup a zapálenost pro látku. A zejména schopnost látku vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vím, že definice jsou potřeba, ale kolik lidí si je doopravdy pamatuje?! Asi bych zvolil postup: Přečíst definici - lidsky(nematematicky) vysvětlit a příklady. Což se v podstatě dělo (asi až na to normální vysvětlení). Každopádně děkuji, že jsme měli p.Gollovou, protože si nedokážu představit nikoho lepšího, kdo by dokázal takhle naučit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Černý Viktor Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Úlohy ve cvičení dobré a poměrně užitečné. Tento semestr jeden z nejlepších předmětů co do vstřícnosti vyučujícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velme se mi libila otevrena atmosfera a pocit ze nejsi sam - cvicicy vzdycky pomuze a terpelive vysvetli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotne pomuze, na vsem se s nim lze domluvit. Je komunikativni a otevreny v komunikaci i mimo cviceni pres mail.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [6]
  • Nezúčastil jsem se.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji vstřícnost a zábavnější pojetí poslední přednášky. Jediný problém byl asi jednou nebo dvakrát s hromadnou korespondencí přes KOS, která nedošla správným adresátům. Jinak informovanost studentů dobrá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není co vytknout. Oceňuji vstřícnost, férovost, pochopení a chuť učit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslim si ze vsechno je ok
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenuji individualni pristup, hodnoceni nejen podle dosazenych vysledku, ale i podle toho jak clovek pracoval behem semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobre odprednaseno, dokaze zaujmout, vysvetlit problematicke veci a uskali jazyka. Jeho prednasky dokazi byt i plne vtipu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Skvělej člověk. Fakt supr. Nemůžu si ho vynachválit. Vstřícnej a ochotnej.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snad nic. Je to jeden z nejlepších cvičících.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Puričer Pavel Ing.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [11]
  • Super cvicici!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyborny cvicici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na co jsem potřeboval znát odpověď, na to jsem srozumitelnou odpověď dostal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • snažil se co nejvíce pomoct v případě,že si student neví z danou úlohou rady
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Považuji ho za jednoho z nejlepších cvičících, se kterými jsem se setkal. Měl jsem tohoto pána na Signály a Soustavy a připravil mě tak, že jsem měl A. Výborný cvičící!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pana Puričera jsem měl minulý rok zapsaného v předmětu SAS a jeho výkladu nešlo nic vytknout. Tak samé v předmetu KOS.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Puričer umí jakoukoliv věc výborně vysvětlit a nedělá z nikoho hlupáka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící byl ochotný. Velice rád vysvětloval principy nebo odpovídal na dotazy, sám pak dotazy kladl, aby se přesvědčil, že jsme látce porozuměli, což bylo nesporně jeho cílem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kdyz to uci lidi, kterym ucit nevadi (a nebo to na nich neni poznat), je to prijemne. Kdyz to navic dela nekdo, kdo rozumi tomu, co uci a proc to uci, tak je to poezie...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Oceněju jeho vstřícnost a snahu něco naučt, ikdyž zřejmě ví že tomu zas tolik nerozumíme.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • naprota spokojenost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

L : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [2]
  • Cvičícího znám již z předešlého semestru a řadím ho k jednomu z nejlepších na škole, tedy alespoň pro mě.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Podle mého jednoduše nejlepší cvičící na škole. Velmi ochotný, skvěle vysvětluje a je vidět, že dané problematice opravdu rozumí. Také se mi líbí, že k látce řekne i něco navíc, a to často reálné použití v praxi. Jednoznačně perfektní cvičící ! Učil mě i SAS a tam učil snad ještě lépe ! :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

l : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [4]
  • Ing. Puričer je král mezi cvičícíma. Kdyby škola nevěděla co s penězi tak ať je dá panu Puričerovi, on by si je zasloužil. Umí věci dobře vysvětlit a dokáže prostě navodit přátelskou atmosféru a člověk nemá strach se ho na něco zeptat. Když bych ho srovnal třeba s nabručenýma fyzikářema na naší škole tak jich bych se bál na cokoliv zeptat protože by mě sprdli, jaktože to nevim atd.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Není nic, co by se dalo zlepšit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícný, férový, všecko dobře vysvětlí klidně i od základů, jeden z nejlepší cvičících na FELU
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Paráda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [14]
  • Naprosto podle představ.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • The best of the best! Poradí, vysvětlí a odpoví na dotazy. Cvičení byla zajímavá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není co zlepšovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Po prvním pokusu na cvičení u pana Kačmaříka jsem nyní šel k panu Puričerovi a ten byl pro mě o 100% lepší. Ne že by pan Kačmařík byl špatný, odvykládal vše na 100%, ale s panem Puričerem mi to sedlo více. Nenuceně, názorně a ochotně nám vše vysvětlil, ukázal a celá cvičení probíhala bez problémů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektní účitel, když člověk přidá trochu snahy pochopit látku tak má u Puričera vyhráno. Vysvětluje lidsky. Oceňuji předevšim to, že si na mě udělal čas i ve velmi časově vypjatém zkouškovém období a ochotně a trpělivě odpovídal na dotazy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tento rok, jsem měl již tento předmět zapsaný podruhé. Minulý cvičící látku vůbec vysvětlit neuměl, což bylo dost smutné. Cvičící, kterého jsem měl tento rok, byl oproti tomu minulému, úplný bůh.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vynikající cvičící, jsem rád že jsem dal na rady spolužáků a zapsal si ho.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zlepšit se ? To už snad ani nejde. Jednoznačně nejlepší cvičící ze všech předmětů. Skvělý přístup, i opakované vysvětlení problému. Hlavně oceňuji, že, alespoň z počátku, se píše na tabuli každý krok pro ty, kteří nejsou silní v matematice. Pan inženýr je velmi ochotný, konzultace u něj jsou rovněž skvělé - nezahltí vzorci, ale vysvětlí vše tak, že je to pochopeno, a o to v tomto předmětu jde :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičením by dle mého prospělo více praktických výstupů (prakticky se jednalo o počítání). Občas to na cvičeních vypadalo také jako "hon na body".
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozhodně doporučuji. Cokoli co potřebujete dovysvětlit, vysvětlí během cvičení, nebo na případné konzultaci. Látku podává velmi srozumitelně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuju trpělivost se studenty, i když jste nám něco vysvětloval třeba pětkrát. Velmi nám to pomohlo. Děkujem
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velmi dobrý cvičící!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší učitel na celém felu!!! Moc hodnej a ochotnej!!!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Více takových cvičících na fakultě. Jeho výklad byl velmi srozumitelný.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Sporka Adam Ing. Ph.D.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [3]
  • Perfektě podaná látka, reagoval na připomínky a prosby studentů, žádné výtky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Viz. předchozí strana. Jeden z mých nejoblíbenějších vyučujících.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstricny a pohodovy. To je tim, ze je porad mladej :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit, co na přednášejícím oceňujete apod. [7]
  • Krom jednoho incidentu, kdy měly dva týmy zamluvený ulab na stejný čas, si nelze na nic postěžovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nenapadá mě nic, v čem by se měl zlepšit. Velmi oceňuju jeho vstřícnost, pochopení a snahu se domluvit. Velmi dobré složení přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji srozumitelnost, zajímavost výkladu a především mnoho praktických ukázek z praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející vysvětloval látku srozumitelně, kladně hodnotím návštěvy na přednáškách, vyprávění z praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný učitel. Něco jako pan Habala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ocenujem prinos prednasajuceho na ukazkach v realnom a blizkom pouziti. rovnako ako aj pristup k studentom
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • je to obcas zajimavy, ale nekdy zas i nudny... celkove fajn predmet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Bohata Martin Mgr.

C : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) cvičící zlepšit, co na cvičícím oceňujete apod. [11]
  • Neni moc věcí ke zlepšení. Je vtipný, rázný, férový, vstřícný a látky znalý.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Super cvičící, pochopit to od něj byla opravdu hračka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bohata byl naprosto super. I ty slozitejsi priklady dokazal poradne vysvetlit, jak pro uplne blbce :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Matematické vtipy a volný výklad pomáhaly porozumět komplikovaným matematickým úlohám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý cvičící. Vždy srozumitelně vysvětlil vše na co se ho kdokoli zeptal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná dělat ještě více příkladů během semestru typově jako jsou u zkoušky. Ale oproti jiným vyučujícím super... :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Bohata by mohl oživit výklad a usměrňovat studenty, kteří ruší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takovej mladej týpek :D...všechno vysvětlí i hlupák to pochopí a navíc je s ním sranda, takže si ho rozhodně dejte
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • tohle je dalsi nej nej nej ucitel na tyhle skole, vzdycky je pripraven na hodine a chodi vcas.Dekuji vam, ze jsem mohl chodit k vam na cviceni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho znalosti problematiky jsou výborné a látku dokáže opravdu výborně podat. Každou mou nejasnost uvedl na pravou míru a zlepšil můj celkový dojem z předmětu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pan Bohata rozhodně nejlepší cvičící na tento předmět. Rád pomůže i mimo výuku, pokud se ho na něco zeptám.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>