Kariéra

Administrativní pracovník pro katedru počítačů

Pracoviště Katedra počítačů
Platí do 23. 6. 2023

Katedra počítačů FEL ČVUT přijme administrativního (HR) pracovníka

Náplň práce:

  1. inzerce pracovních pozic

    • kompletní organizační zajištění
    • předvýběr vhodných kandidátů
    • komunikace s účastníky výběrového řízení
  2. administrace agendy hostů

    • organizační zajištění pobytu pro zahr. i tuzemské experty a studenty (semináře, přednášky, stáže, účast na obhajobách, pobyt Erasmus+): smluvní zajištění, ubytování, vyúčtování nákladů, komunikace s administrativou fakulty, ubytovacími zařízeními
  3. agenda hostovských karet, zaměstnaneckých karet a čipů

    • objednávky, vydávání, evidence, přístupy
  4. víza

    • příprava podkladů pro nově nastupující věd. pracovníky
    • komunikace s administrativou fakulty
    • komunikace s velvyslanectvími
    • komunikace s Euraxess
    • zajištění překladů dokumentů do češtiny
  5. pracovní smlouvy

    • příprava podkladů pro nově nastupující věd. pracovníky
    • komunikace se zaměstnaneckým oddělením fakulty
    • zajištění podpisů, distribuce informací po nástupu
    • změny v pracovních smlouvách
    • ukončování pracovních smluv
    • příprava podkladů pro DPP/DPČ
    • výkazy práce
  6. agenda dovolených

    • administrace, nařizování, kontrola zůstatků
  7. agenda daňových přiznání

    • komunikace se zaměstnaneckým oddělením fakulty
    • příprava podkladů pro mzdovou účtárnu
    • příprava prohlášení na nový rok
    • vydávání přehledů příjmů
  8. další administrativní činnosti dle potřeby

    • administrativní podpora sekretariátu katedry
    • organizační podpora akcí katedry

Základní požadavky:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • aktivní dobrá znalost AJ (dobrý psaný i mluvený projev)
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, Excel, Google Docs apod.)
  • vstřícnost, ochota, trpělivost, spolehlivost; schopnost vyhledávat a podávat přesné informace
  • samostatný, aktivní, systematický a pečlivý přístup k práci, administrativní zdatnost
  • schopnost práce v časovém tlaku, schopnost řešit několik problémů současně
  • organizační a komunikační schopnosti, ochota učit se novým věcem

Výhodou je:

  • zkušenost s administrativou vysokých škol
  • zkušenost s pozici HR

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody ČVUT
  • stabilní zaměstnání, pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup po dobu mateřské/rodičovské) s perspektivou trvalého zaměstnání a možností občasné práce z domova
  • samostatnou práci v přátelském prostředí na prestižní univerzitě s mezinárodním renomé
  • nástupní plat 45.000-55.000 Kč podle kvalifikace a předchozích pracovních zkušeností, 
  • pracoviště na dobrém dopravním spojení v centru – Praha 2
  • nástup možný ihned

Pokud Vás uvedená nabídka zaměstnání zaujala, zašlete profesní životopis na adresu: ČVUT – Fakulta elektrotechnická, zaměstnanecké oddělení, Technická 2, 16000 Praha 6 nebo elektronicky na adresu: drimakat@fel.cvut.cz

Za stránku zodpovídá: Ing. Kateřina Dřímalová