Lidé

prof. Ing. Jiří Lettl, CSc.

Aktuální PhD studenti

Ing. Filipp Frolov

Katedra elektrických pohonů a trakce

Moderní trendy v teorii a realizaci výkonových polovodičových systémů

Archiv PhD studentů

Ing. Pavel Skarolek, Ph.D.

Katedra elektrických pohonů a trakce

Zlepšování parametrů měničů elektrických vozidel pomocí nových polovodičových součástek

Ing. Pavel Karlovský, Ph.D.

Katedra elektrických pohonů a trakce

Prediktivní řízení pohonu s asynchronním motorem bez čidla otáček

doc. Ing. Jan Bauer, Ph.D.

Garant a tutor programu Elektrotechnika, energetika a management - magisterský
Katedra elektrických pohonů a trakce

Návrh a ověření silové a řídicí části maticového měniče

Ing. Michal Košík, Ph.D.

Katedra elektrických pohonů a trakce

Analýza a metody řízení bifurkace pro induktivní bezkontaktní přenos energie

Disertační témata

Moderní trendy v teorii a realizaci výkonových polovodičových systémů

  • Program: Elektrotechnika a komunikace
  • Katedra: Katedra elektrických pohonů a trakce
    • Popis:
      Navrhované téma se zabývá perspektivními systémy výkonových polovodičových měničů a jejich aplikacemi. Jde např. o rezonanční výkonové měniče, měničový systém pro bezkontaktní přenos energie, systémy s maticovými měniči pro regulované pohony se střídavými motory apod. Z různých hledisek budou analyzovány a porovnány možné topologie daných měničových systémů. Pro zvolený systém bude navržen vhodný řídicí algoritmus, který bude realizován pomocí mikroprocesorové techniky a bude ověřena funkčnost celého systému. http://motor.feld.cvut.cz/?q=cs/lettl

Nové progresivní systémy regulovaných pohonů

  • Program: Elektrotechnika a komunikace
  • Katedra: Katedra elektrických pohonů a trakce
    • Popis:
      Navrhované téma se zabývá novými progresivními metodami řízení pohonů se střídavými motory, jako je bezsenzorové řízení otáček, přímé řízení momentu, sliding mode řízení a pod. Budou analyzovány a porovnány různé možné typy a varianty daných způsobů řízení. Bude navržen ze zvoleného hlediska optimální algoritmus řízení a implementován s využitím mikroprocesorové techniky. Bude ověřena jeho funkčnost a reálné vlastnosti. http://motor.feld.cvut.cz/?q=cs/lettl

Za stránku zodpovídá: Ing. Mgr. Radovan Suk